donderdag 17 januari 2013

Hengelspel

PRINTABLE [aanklikken]

7 opmerkingen:

  1. Hallo Wil, dit spelletje is echt jeugdsentiment voor mij, ben al een ouwe doos ;)!! Ik ben een tijdje afwezig geweest in blogland. Dankjewel voor het delen van al deze geweldige miniaturen, je maakt zeer originele dingen: mijn welgemeende complimenten, Wil!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de complimenten Ilona!
    Fijn om te horen dat je ze leuk vindt en ik wens je er veel knutselplezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veele dank Wil. Nog een project op mijn to-do-liste voor de toy winkel.
    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb mij net aangemeld voor deze site.
    maar hoe krijg ik dit spelletje uitgeprint het was erg klein toen ik het uitprintte(was niet op ware grootte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat de instellingen per computer verschillen staat het afdrukformaat erbij op de printable:
      Je zult dit dus op je eigen computer even op maat moeten maken.
      Voor het hengelspel :16,9 - 10.7 cm.

      Verwijderen
    2. P.S. Als je de printable aanklikt krijg je een groter bestand!

      Verwijderen
  5. ik weet niet wat er fout ga maar ik krijg niets uitgeprint.
    maar ik vind alles heel leuk om te zien.
    wie weet maak ik er nog weleens iets van,of moet ik choogle chrome hebben of maak dat niets uit .ik blijf je wel volgen want het zijn leuke dingen die je maakt.
    komt er elke dag wat nieuws bij of krijg ik daar via mijn mail bericht van

    BeantwoordenVerwijderen